Astoņi novājēšanas noteikumi

Astoņi novājēšanas noteikumi Foto: azbukadiet.ru
  1. Ēd tikai tad, kad patiešām esi izsalcis.

  2. Pirms katras lielākas ēdienreizes apēd kaut nedaudz svaigu dārzeņu salātu. Rimsies lielais izsalkums, pusdienās apēdīsi mazāk.

  3. Ja starp ēdienreizēm ļoti gribas ēst, iedzer glāzi negāzēta minerālūdens, zāļu tēju vai apēd svaigu augli.

  4. Pieradini sevi katru dienu kaut ko darīt sevis labā - pastaigājies, papeldi, vingro, brauc ar divriteni.

  5. Centies izprast, kāpēc dažreiz tik ļoti gribas ēst. Bieži vien tas ir saistīts ar neapmierinātību un iekšēju nemieru. Pamēģini nomierināties dušā vai pastaigājoties, neķeries tūlīt pie šokolādes.

  6. Nemocies sirdsapziņas pārmetumos, ja esi "nogrēkojies". Nākošajā dienā ēd mazāk, lieto galvenokārt augļus un dārzeņus.

  7. Neej iepirkties tukšā dūšā. Tukšs vēders liks ielikt iepirkumu groziņā kalorijām visbagātākos produktus.

  8. Ēd lēnām, produktus labi sakošļājot. Ātrāk parādīsies sāta sajūta, barība tiks optimāli sagremota.
  
  
  
recepte skatīta ... reizes



Šodien skatītākās receptes